استفاده بهینه از کارتریج

استفاده بهینه از کارتریج

 نقش چیپ ست در پرینترهای سامسونگ چیست؟
چیپست قطعه ی کوچکی است که در کارتریج پرینترها هم قرار دارد و نقش یک شمارنده (counter) را بر عهده دارد که میزان کاغذهای پرینت شده را در خود نگه میدارد و در دورانی نیز میتوانست طرح و یا اصل بودن کارتریج را مشخص کند.

پرینترهای سامسونگ بعد از مدتی استفاده پیغامی مبنی بر تعویض کارتریج می دهند ( toner exhausted, toner empty, toner low ) و تا کارتریج را تعویض نکنید قادر به استفاده از پرینتر نخواهید بود . برای رفع مشکل باید شمارنده (کانتر) پرینتر را صفر کرد که چند راه وجود دارد :

تعویض چیپست که یک راه موقتی است و باید در هر بار شارژ چیپست عوض شود.                                                                                                تعمیر پرینتر, تعمیر کارتریج, شارژ کارتریج, کارتریج, پرینتر

خرید کارتریج جدید که عملا هزینه زیادی دارد و بعد از مدتی باید آنرا نیز تعویض کنید .

ریست نرم افزاری که با یک بار اجرای نرم افزار برای همیشه می توانید از یک کارتریج استفاده کرده و بدون مشکل کارتریج خود را شارژ کنید .

بنابراین اگر پرینتر شما خطا می دهد یا چراغ پرینتر شما قرمز است و در شارژ کارتریج دچار مشکل شده اید ، می توانید بدون تعویض کارتریج یا چیپ ، از طریق نرم افزار این مشکل را حل کنید و با صفر کردن شمارنده ( کانتر ) پرینتر بدون مشکل کارتریج خود را شارژ کنید.

 دانلود نرم افزار Ink Saver

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *